قصة زوج ديوث وصديقه ينيك مراته – قصص سكس تحرر ودياثة 2026
قصة زوج ديوث وصديقه ينيك مراته – قصص سكس تحرر ودياثة 2026
القصة دي هي قصة دياثة وتحرر ومحارم مميزة جدًا فهي واحدة من القصص اللي فيها زوج ديوث بيعرص على مراته مع صاحبه وبيقدمها له عشان ينيكها معاه وعشان كده هي واحدة من القصص الممتعة اللي بنقدمهالك كاملة عشان تسمتع بيها وبقراءتها.
قصة زوج ديوث وصديقه ينيك مراته – قصص سكس محارم دياثة
أنا اسمي نور، عمري 28 سنة، وأنا ست بحب النيك موت، بحب أتناك من الكس ومن الطيز بالتساوي، وأحلى حاجة عندي إن اتنين يفشخوني في وقت واحد: واحد في كسي والتاني في طيزي. كنت متجوزة ابن عمي، وعشنا بره في بريطانيا وإحنا بنذاكر. ابن عمي ده كان مجنون ومفتوح أوي، كنا بنقعد نسهر مع بعض على النت كتير، وكنا مشتركين في جروب سوينج على السي كلوب 69. هناك اتعرف على واحد اسمه فادي، وده اللي هيحصل معاه القصة دي.
في يوم من الأيام قالي: “يلا قومي لبسي أحلى لبس عندك، هنخرج نتعشى وبعدين نسينما.” قلتله تمام. لبست قميص ذهبي بدون أكتاف، مع تنورة ذهبي قصيرة فشخ لحد الفخاد، وتحتها ستيان هاف كب ذهبي، وكلسون (كلوت) مفتوح بخيوط وهيلهوب لحد الفخاد مع الجوارب اللي ماسكاها. شعري مفتوح، مكياج خفيف، طلعت زي القحبة بالظبط. ركبنا العربية ورحنا مطعم لبناني في إجور روود.
قعدنا ناكل ونضحك ونهزر، خلصنا وطالعين لقى ابن عمي صاحبه فادي. فادي ده شاب لبناني حلو أوي، طوله متناسق، جسم رياضي سكسي فشخ. سلم على عبود (ابن عمي) وباس إيدي وقالي: “إيه الجمال الرباني ده يا حلوة؟” قلتله شكراً. سألنا رايحين فين، قاله رايحين السينما. قال: “تعالوا عندي في البيت أحسن، عندي كل الأفلام الجديدة.”
رحنا بيته، البيت كان شيك ومرتب، فيه حديقة وحوض سباحة حلو. دخلنا الصالة، قال خدوا راحتكم. قلت لعبود بهمس: “يا حبيبي أنا مولعة موت، نفسي تنيكني دلوقتي وأنا لابسة كده.” وصل فادي، سألنا عايزين نشرب إيه؟ قلتله عصير برتقال، وعبود طلب بيبسي. راح جاب، وفتح فيلم سكس على التلفزيون وبيبص عليا وهو بيطالع الفيلم.
عبود قال هيروح الحمام ويرجع. أول ما مشي، فادي قرب وقعد جنبي وقالي: “أنا النهاردة مش هسيبك تطلعي غير لما أنيكك، دخلتي مزاجي يا شرموطة.” وباسني على شفايفي جامد ورجع مكانه. رجع عبود، قرب مني ولزق فيا، حط إيده على وركي وبدأ يبوسني. فادي شاف المنظر وقال: “أنا هروح أنام، خدوا راحتكم في البيت.” ودخل أوضته.
هنا بدأت القصة الحقيقية يا متناكة. عبود بدأ يبوسني على شفايفي، نزل على صدري، يمص بزازي من فوق القميص، يلعب فيهم. نزل تحت على كسي، بدأ يلحس الكلوت من بره، وأنا مولعة نزلت الكلوت بنفسي. شاف الفيلم خلاص، بدأ يلحس كسي بلسانه وبإيده التانية يلعب في طيزي. فصخ القميص والتنورة، خلاني بالستيان والكلوت بس.
طلع زبه، حطه بين الكلوت وكسي، بدأ يدخله ويطلعه، كسي كان مبلول أوي. دخل صباعه في طيزي، أنا اتوجعت شوية بس هو كمل يضغط. قلبني على جنب، نكاني كده شوية، بعدين قالي: “قومي اقعدي عليا.” قعدت عليه، زبه في كسي، وأنا مديلة طيزي لورا. كنت بتحرك فوق وتحت جامد، وأنا نفسي فادي يجي يفشخ طيزي.
فجأة حسيت بحاجة باردة على طيزي (كريم)، وبعدين صباع دخل، وبعدها زب كبير قوي دخل طيزي فجأة. صرخت جامد وحاولت أقوم، بس ما عرفتش. اتاكدت إن فادي كان متابعنا ودخل زبه في طيزي. عبود تحت بينيكني من كسي، وفادي من ورا في طيزي. فضلنا كده ربع ساعة تقريباً.
عبود طلع من تحت، حط زبه في بقي، وفادي نزل زبه من طيزي وحطه في كسي وبدأ ينيكني بعنف زي المجنون. بعدين طلع من كسي وحطه في طيزي تاني، زبه كان كبير وسميك أوي، نك بقوة فشخ. قلت لعبود: “تعالى دخل زبك في كسي.” دخله، وبقوا الاتنين بينيكوني مع بعض: واحد في الكس والتاني في الطيز. قلبوا الأدوار، عبود في الطيز وفادي في الكس، وفضلوا يفشخوني لحد ما نزلوا لبنهم في كسي وطيزي.
أنا طحت من التعب، بس فادي رجع تاني، حط زبه في بقي وقالي: “مصي يا قحبة.” بدأت أمص زبه الكبير، وإيدي التانية على كسي ألعب فيه. فجأة مسكني من تحت، دخل زبه في كسي بالقوة وبدأ ينيكني زي المجنون، لحد ما نزل تاني جوايا.
في الآخر نمت أنا وعبود وفادي لحد الصبح، ودي كانت أحلى نيكة في حياتي.. وأكيد أحسن نيك في الدنيا هو نيك الشباب اللبنانيين يا لبوة.
لو عاوز تقرأ قصص شبه دي اكتر اضغط على (قصص سكس محارم)



















