قصة رجل خاضع وامرأة مسيطرة – قصص فيمدوم عربي سيدة تسيطر 2026
نمت وصحيت تاني يوم امي وسلمي جم وكمان اهلي دنيا وقاعدوا معانا شويه وبعدين مشيوا وجينا بليل حاولت برضو اعمل معاها حاجه قالتلي نفس الرد مش قادره ومليش مزاج طبعا خرجت نمت في اوضه تاني زي اليوم إللي قابله وقاعدنا كده اسبوعين من غير ما المسها وبقيت متعود خلاص اني انام في اوضه تانيه واضرب عشره وأنا بلعب في خرم طيزي وبتخيل ان خالد بينكني لحد ما في يوم جيه الليل وروحت خارج من الاوضه عشان انام في الاوضه التانيه راحت مناديه عليا وقالتلي إيه رايح فين قولت رايح انام قالت لا انهارده أنا عايزاك تنام جنبي لاني عايزاك انهارده وهايجه وعايزك تنكني طبعا لاقيتها جرئه زياده بس محطتش في بالي وقولت كويس انها وافقت اني انيكها وروحت نايم عليها وبدات ابوسها واحسس علي جسمها وبزازها وطلعتهم من القميص وبدأت ارضع فيهم وهي كانت بتحسس علي زبي وأنا برضع وراحت زقت راسي وقالت كفايه تعالي دخل زبك ونكني يلا كسي سخن ومولع طبعا أنا استغرب هي بتتعامل معايا علي إني أنا وهي متجوزين بقالنا كتير واني نكتها كذا مره مش علي ان دي اول مره ومفروض إني افتحها بس جراتها دي وترتني راحت نايمه علي ضهرها ورفعت القميص وقالتلي قلعني الكلوت روحت مقلعها الكلوت فتحت رجلها وقالت يلا طلعه ودخله في كسي ورحت منزل البوكسر وكان واقف نص واقفه ومش عايز يقف اكتر من كده راحت بصتله كده وقالتلي ماله مرخي ليه كده قولتله لسه بيقف اهو قالت طب يلا اخلص كسي مولع حولت ادخله مفيش لاني اول مره انيك وكمان من توتري زبي نام اكتر راحت ضحكه وقالت احا هو نام خالص ليه كده انت متاكد انك هتعرف تنيك من غير مساعده خارجيه قولتلها تقصدي إيه دي بس عشان اول مره قالت لا مقصدش يا خول تعالي نام فوقي أنا هتصرف بس اقلع البكوسر خالص طبعا هيجت من الشتيمه لانها اول مره تشتمني وزبي بدأ يقف تاني راحت ضحكه جامده بشرمطه وقالتلي أنت بتهيج من الشتيمه طب تعالي يا متناك نام فوق يلا يا خول زبي بدا يقف اكتر واهيج اكتر علي شتمتها ونمت فوقها راحت ضماني عليها اكتر وراحت حطت أيدها علي طيزي طبعا اول ما ايدها لمست طيزي جسمي كله اتكهرب وهي خدت بالها وبدات تفعص فيها اكتر و اكتر وبعدت بين فلقات طياز وبدات تقرب صباعها من خرمي لسه هتكلم واقولها لا بلاش كده راحت مزعق وقالت مسمعش صوتك انت تنيك وانت ساكت وراحت مقربه صباعها من خرم طيزي لغايت ما بقي صباعها علي خرم طيزي طبعا أنا جسمي كله اترعش وزبي وقف علي اخره وبقي حديده راحت قالتلي يلا دخل زبك بسرعه روحت مدخل زبي في كسها وكسها علي قد ما كان ضيق وسخن فشخ بس كانت مفتوح وخدت زبي كله وده خلاني اضايقت بس هقولها ايه وهي صباعها علي خرم طيزي راحت بدأت تدخل صباعها في طيزي وأنا بدأت ادخل زبي اكتر في كسها وصوت اهاتي بدأ يعلي وصوتها هي كمان بدات ادخل اكتر زبي في كسها وهي بدات تدخل صباعها لاخره في طيزي لغايت ما بقيت بترعش وبصوت جامد وروحت جايبهم جواها راحت زقاني من عليها وقالتلي انزل الحس لبنك من علي كسي روحت نازل لاحس لبني كله من علي كسها وفضلت الحس كسها واصوت لحد ما نزلت عسلها كله في بوقي وبلعته وكان طعمه تحفه قالتلي يلا ننام كنت مكسوف فشخ بقيت حاسس وانا نايم جنبها إني هي إللي كانت بتنكني مش أنا نمت وصحيت تاني يوم قولت اعملها فطار عشان احاول افرحها وفعلاً عملتها فطار بس موضوع انها مفتوحه ده كان لسه في دماغي ومين إللي فاتحها بس قولت لنفسي هتفرق وبعدين ما انت كمان بتتناك واكيد خدت بالها من طيزك الوسعه إللي باينه انك خدت فيها كتير دخلتلها بالفطار وهي صحيت لاقتني محضر ليها فطار ابتسمت وقالت ايه الجمال ده أنا عايزه كده كل يوم وقامت فطرت وأنا قومت وديت الاطباق علي المطبخ وهي جت ورايا وأنا بغسلهم لازقت فيا من ضهري وحطت أيدها علي طيزي وقالت احبك وأنت مطيع كده وبتحاول تبسطني وبدأت تحسس علي طيزي وقالتلي بصوت واطي في وداني اول مره اخد بالي ان طيزك حلوه كده روحت لافف ولسه هتكلم راحت قالتلي اسكت أنا عارفه انت عايز تقول ايه وانك عايز تبرر اللي حصل امبارح وان زبك وقف لما لعبتلك في طيزك صح روحت هازز دماغي بمعني ايوه قالت متفكرش كلكوا كرجاله بتهيجوا من طيازكوا بس تحاولوا تنكروا بس أنا عايزه اقولك انوا ميفرقش معايا أصلا الموضوع ده ولا يفرق معايا حتي انك تطلع راجل ولا لا وراحت ضحكه 😂😂 قالتلي بص يا حبيبي حياتك قبل الجواز حاجه وحياتك دلوقتي حاجه تانيه يعني لو حتي كنت بتتناك قبل ما نتجوز مش هيفرق معايا لانك بعد الجواز مش هتعمل كده صح قولتلها صح قالتلي شاطر وبعدين فيها إيه لما تكون بتتناك وخرمك واسع ماليك حق الصراحة طيزك طريه وملبن روحت ضحكت راحت قالتلي بص طول ما انت مطيع وبتسمع كلامي هدلعك اخر دلع بس لو مسمعتش الكلام وزعلتني هفشخك فاهم قولتلها فاهم قالتلي شاطر وسابتني وراحت تتفرج علي التلفويون المهم عدي اليوم ده عادي جدآ وبليل برضو نيمت معاها ونيكتها وهي برضو بتلعب في طيزها تاني يوم لاقيت الباب بيخبط الصبح روحت فتحت لاقيت واحده في الأربعينات تقريبا قالتلي أنا ام ليلي يا بيه هي الست دنيا موجوده قولتلها ايوه ناديت دنيا وخرجت سلمت عليها وقاعدت تتكلم معاها شويه وبعدها راحت دنيا مناديه عليا روحتلها قالتلي دي ام ليلي الشغاله بتاعتنا أنا طلبت من ماما تجبها عشان تساعدنا في شغل البيت المهم أنا نازله رايحه مشوار اقعد أنت مع ام ليلي وهي هتفهمك كل حاجه ومشيت وأنا مش فاهم هي ليه قالتلي اقعد مع ام ليلي المهم ام ليلي دخلت المطبخ وأنا قاعد قدام التلفزيون شويه ولاقيت ام ليلي بتنادي عليا روحتلها المطبخ لاقيتها بنظف قالتلي في مريله هناك اللبسها وتعالي قولتلها البس مريله ليه قالتلي عشان مراتك قالتلي اعلمك التنظيف والطبخ وقالتلي إني اقف معاك واخليك أنت إللي تطبخ الاكل انهارده كمان قولتلها لا طبعاً دي حاجات ستات أنا اعملها ليه قالتلي بقولك إيه أنا مراتك إللي قالتلي كده عايز تتكلم اتكلم معاها وراحت مطلعه التليفون بتاعها واتصلت علي دنيا وقالتلها أيوه ياست دنيا جوزك مش عايز يتعلم مني حاجه وبتقولي دي حاجات بتاعت ستات راحت دنيا قالتلها افتحي الاسبيكر فتحت راحت دنيا قالتلي في إيه يا احمد مش بتسمع الكلام ليه لسه هرد قالتلي ولا كلمه انت تعمل كل إللي تقولك عليه ام ليلي وإلا انت الحر في إللي هعمله فيك بعد ما ارجع يلا غور وقفلت في وشي رجعت التليفون لام ليلي وأنا مكسوف ووشي في الارض راحت ضحكت ضحكه صفرا كده وأنا بجيب المريله وبلبسها وعيني في الارض قالتلي ما كان من الأول بدات تعلمني انظف الموعين ازاي وامسح إزاي وبدات تعلمني الطبخ وعملت أنا الاكل ودنيا جت وضاقت من الاكل وعجبها وقالت لام ليلي تيجي كل يوم تعلمني حاجات في البيت لغايت ما تخليني ست بيت معتبره وطبعا كانت بنقولها الكلام ده قدامي وأنا كنت مسكوف جدا بس مكنتش قادر اتكلم وفعلاً استمريت علي الحال ده كل يوم اقعد مع ام ليلي تعلمني حاجات في البيت لحد ما اتعلمت كل حاجه في البيت التنظيف والمسح والكنس والطبخ وبقيت ست بيت شاطره وبعدها دنيا قالت لام ليلي متجيش تاني أنا سالتها ليه قالت عشان خلاص مبقتش محتاجها في حاجه ما أنت اتعلمت كل حاجه قولتلها بس أنا هنزل الشغل مع ابوكي يعني مش هبقي فاضي للبيت قالتلي وفيها إيه خلص شغلك وتعالي شوف شغل البيت ولو قصرت سهله هقعدك خالص من الشغل عشان تركز في بيتك قولتلها لا أنا مش عايز اقعد من الشغل قالتلي انت وشطارتك بقي لو مقصرتش هخليك في شغلك وبقيت بروح الشغل وبرجع علي البيت بسرعه أشوف شغل البيت واطبخ واجي اخر الليل ابقي مهدود وادخل اترمي انام وطبعا مش بلمسها غير لما هي إللي تجلها مزاج وكل فين وفين وفضل الحال علي كده مستمر لحد ما في يوم جيه سكن في العماره بتاعتنا راجل ومراته كانوا متجوزين بقالهم خمس سنين الست اسمها نجلاء والراجل رامي الاتنين ساكنوا في الشقه إللي في وشنا في اول كام يوم كانوا هادين جدآ ومحدش كان بيسمع صوتهم لغايت بس بعد اول اسبوع بقوا كل يوم بليل تسمع زعقهم وتسمع صوت نجلاء ديما بتزعق لرامي جوزها وبشتمه شتايم وسخه كتير وهو مكانش في منه اي رد لحد ما في يوم كنا بليل وسمعنا صوت زعيق علي السلم خرجت دنيا وأنا خرجت معاها نشوف في إيه لاقيت نجلاء ماسكه جوزها ونازله فيه ضرب بالاقلام وعماله تشتم فيه وتقوله أنا هربيك يابن المتناكه يا خول أنا هعرف إزاي تتكلم وتعلي صوتك وتتكلم قدامي وعمال تضرب فيه راحت دنيا مسكتها وقالتلها اهدي بس مفيش حاجه تتحل كده ورامي جوزها كان عمال يعيط وعمال يقولها أنا اسف راحت نجلاء قالت لدنيا مراتي سبيني اربيه أنا عارفه الاشكال دي مش بتيجي غير بالضرب بالشبشب علي دماغها راحت دنيا قالتلها تعالي معايا بس وراحت وخداها معاها علي الشقه عندنا وأنا خد رامي جوزها علي الشقه عندهم وأنا بهدي من العياط إللي هو فيه المهم هديته وسيبته في شقته وقولت اروح الشقه عندنا اشوفهم بيقولوا إيه وايه سبب الخناقه دي كلها المهم لاقتهم بيتكلموا دنيا اول ما شافتني رجعت قالتلي ادخل اعمل لانجلاء حاجه تشربها ودخلت المطبخ فعلاً وسمعت نجلاء بتقولها أنا واخده بالي انك متحكمه في جوزك وبتخلي يعمل شغل البيت كنت بشوفه وهو بينظف من الشباك عندنا قالتها أيوه أنا معوداه علي كده من اول جوزنا قالتلها جدعه الرجاله مش بتيجي غير لما تاخد علي دماغهم دنيا قالتلها أيوه بس إيه سبب الضرب إللي ضربتي لجوزك ده كله ده صعب عليا يا شيخه قالتلها ميصعبش عليكي خالي يا ختي ميغركيش العياط إللي بيعيطه ده كله عارفه انا لو مضربتوش العلقه دي كل يوم ميخفش مني ولا يسمع الكلام قالتلها ياه لدرجه دي قالتها ايوه هو أنتي مش بتضربي جوزك ولا إيه قالتها لا هو مش محتاج اضربه هو بيسمع الكلام علي طول قالتلها لا طبعا لازم تضربي الرجاله ياختي لو ملقتكيش شديده كده معاهم مش هتعرفي تسيطري عليهم وبعدين جوزك شكله من النوع الطري إللي سهل تشكلي علي ايدك يعني بزعيقه ولا علقه صغيره كده هتلاقيه بقي شبشب في رجلك بس قوليلي الاول يا دنيا أنتي بتنامي معه قالتلها لا مش علي طول كل فين وفين قالتلها ليه هو مش بيعرف قالتلها لا علي قده بس لازم العبله ورا عشان يشد كده ويعرف يمتعني راحت رقعه ضحكه كلها شرمطه وقالتلها يخيبه ما أنا جوزي كمان كان زب جوزك كده في أول جوزنا قالتلها وعملتي معه إيه قالتلها ولا حاجه ياختي دلوقتي بقيت بركبه قالتلها إزاي نجلاء قالتلها لا دي ليها قاعده علي راحتنا وافهمك كل حاجه بس دلوقتى استأذنك اقوم أنا عشان عايزه انام حبه وقامت وأنا رجعت بالعصير كانت هي مشيت دنيا قالتلي اشربه أنت وتعالي ورايا علي الاوضه عرفت انها هاجت من كلام نجلاء وعايزه تتناك دخلت عليها الاوضه لاقتها نايمه علي السرير ملط وفاتحه رجلها وبتلعب في بزازها روحت مقرب عليها قالتلي اقلع ملط قبل ما تطلع علي السرير قلعت فعلا ولسه هطلع علي السرير عشان ابوسها واحضنها راحت حطت رجلها علي دماغي وقالتلي بوس رجلي شويه طبعا كلمتها دي خلتني ولعت ونزلت علي رجلها ابوس فيها والحسها صباع صباع وبتفنن كده وانا بمشي لساني علي صوابع رجلها الجميله وهي صوتها بدأ يطلع واهاتها عليت وبدات تعصر في بزازها وحلمتها الوقفين اكتر وراحت زقتني برجلها وقالتلي تعالي الحس كسي يا خول يا متناك كسي مولع أنا زبي شد جامد أوي علي شتيمتها دي وطلعت علي السرير الحس كسها وهي خدت بالها من زبي إللي وقف لما شتمتني راحت قالتلي بتحب اشتمك يا احمد قولتلها وأنا بشم في كسها وبنفخ فيه عشان اهيجها اكتر قولتلها أيوه شتمتك بتهيجني أوي راحت ضحكت بشرمطه وقالتلي طب الحس كس مراتك يا شرموط مراتك ونزلت بلساني الحس في كسها والعب بلساني علي شفايفه وبدأت ادخل لساني اخرجه في كسها وانكها بلساني وهي صوت اهاتها علي أوي وبدات تترعش بفخادها وتقفلهم علي راسي لحد ما جابت عسلها كله في بوقي بلعته وقولتلها سكر يا حبيبتي راحت ضحكت وقالتلي أنت لسه طبعا مجبتهمش صح قولتلها ايوه وكملت بغزل ياريت الملكه دنيا تعطف عليا وتخليني اتمتع بالكس التحفه ده قالتلي لا أنت ليك عندي حاجه هتعجبك اكتر بكتير وراحت منيماني علي ضهري ورفعت رجلي وفتحتهم وبلعت صباعها وبدات تحسس بيه علي خرمي طبعا اول ما صباعها لمس خرم طيزي جسمي اترعش واتنفض قالتلي مبسوط يا خول قولتلها وأنا مكسوف ابوصلها ايوه يا حبيبتي قالتلي طب سمعني اهاتك بقي يا شرموطه ودي اول مره تشتمني علي إني بنت وده خلي زبي يشد اكتر ويقف زي الحديده راحت خلتني امسك رجلي واخليهم مرفوعين ومفتوحين وراحت مسكت زبي وبدأت تلعب فيه بايدها وبتلعب بصوبعها في خرمي وبدات اهاتي تعلي وكل ما اتاوه اكتر كل ما تزود في لعبها في زبي ودخول صباعها في خرمي وتقولي صوتي اكتر يا شرموطه صوتي اكتر يا متناكه بريحلك خرم طيزك اهو يا متناكه اوووف طيزك ملبن يا واد ايه الجمال ده ولا اجدعها شرموطه وأنا مش بقول اي حاجه غير ااااه ااااه براحه مش قادر راحت ضرباني علي طيزها ومدخله صباع تاني في طيزي روحت مصوت واهاتي عليت جامد وزاد معاها دخول صوابعها في طيزي لحد ما لاقيت نفسي بجبهم علي أيدها وهي بتلعب في طيزي راحت ضحكه وقالتلي مبروك يا متناك بقيت بتنزل لبنك وانت بتاخد في طيزك زي اللباوي يا لبوه 🥵 .
الجزء الثالث.
روح للصفحة التالية من نهاية الصفحة عشان تكمل قراءة
لتحميل الفيدوهات والحصول على الحصريات انضم لنا على التليجرام مجانا
(من هنا)













