قصة رجل خاضع وامرأة مسيطرة – قصص فيمدوم عربي سيدة تسيطر 2026
قصة رجل خاضع وامرأة مسيطرة – قصص فيمدوم عربي سيدة تسيطر 2026
قصة رجل خاضع وامرأة مسيطرة هي واحدة من القصص الممتعة والمميزة جدًا في تصنيف الفيمدوم التي نُشرت مؤخرًا ولهذا فهي واحدة من القصص التي نُرشحها لك بشدة ونرى بأنك ستسمتع جدا بقراءتها ولهذا نوفرها لك كاملة حصريًا على موقعك المُفضل FemXdom حيث السكس والمتعة وبعض القصص.
قصة رجل خاضع وامرأة مسيطرة – قصص فيمدوم عربي سيدة تسيطر 2026
الجزء الاول.
ازيكم أنا أحمد 25 سنه من القاهره أنا اتولد في بيت مكون من امي سلوي الكل في الكل الكلمه كلمتها والشوره شورتها وابويا سامي ملوش لازمه في القصه ولا في الحقيقه طيشه طول عمره شوره امي هي اللي ممشياه وعمره ما يكسر ليها كلمه ابدا واختي الاصغر مني بسنه سلمي وهي ورثه من امي كل حاجه شكلها وجسمها و حتي شخصيتها القويه المسيطره وأنا وارث من أبويا كل حاجه ضعف شخصيته وخضوعه طبعاً اتربيت وكبرت علي ان الست هي الكل في الكل وان الرجاله اتخلقت بس عشان عشان ترضي الستات وتسمع كلامهم لغايت ما بقي شئ اساسي بقيت بدور عليه مع اي بنت بحاول اعرفها أنها تبقي مسيطره زي امي واختي سلمي من ساعه ما بلغت وأنا بتفرج علي افلام سكس وبقرا قصص وطبعا لاني خاضع بالفتره فكانت الافلام والقصص اللي بحبها وبتهيجني هي افلام إللي بتبقي فيها الستات مسيطره علي الراجل وياه بقي لو فيلم ست بتنيك راجل الافلام دي بتموتني حرفيا ديما كنت بتخيل نفسي اني مركوب من امي او اختي ونزلين فيا نيك وفشخ في طيزي وبقيت بعشق الافلام إللي من النوعيه دي وبضرب عشره عليهم وأنا بلعب في خرم طيزي وحتي لما كنت بتفرج علي افلام سكس عاديه كنت بتخيل نفسي مكان الست واني أنا إللي بتناك واللي بيتعمل فيا ولاني طبعا صعب الاقي بنت تعمل معايا كده هنا لاجأت للرجاله الفحول مارست شات وفويسات وفيديو بس كنت باجي عند النيك الفعلي وكنت بخاف اجرب عشان الفضيحه وكده لحد ما دخلت الجامعه واتعرفت علي خالد كان شاب وسيم وامور وكنت بحبه جدآ وبشتهي جدا واوقات كتير كنت بتخيله وهو راكبني وبينيك فيا بس طبعا كنت بخاف اعترف ليه بحاجه زي كده لحد ما في مره قررت اعمل حاجه مجنونه عملت ايميل باسم فيك ودخلت كلمته علي إني واحد تاني وقاعد اتكلم معه عادي علي إني اعرفه وهو ميعرفنيش وبدات اقوله إني معجب بيه وعن ميولي كان غرضي اعرف هو ليه في النوع ده ولا لا بس هو الاول رفض ومع اصراري بدا يجاريني في الكلام وطلب مني اتصور ليه وفعلاً صورتله جسمي اللي كنت بهتم بنظفته جدا ده غير طيزي الكبيره المدوره الحاجه الوحيده اللي ورثتها من امي طبعا شاف جسمي وطيزي من هنا وهو اتوهم وبقي بيكلمني وبيلح عليا ان هو إللي يقابلنبي وطبعا أنا كنت برضو خايف اعترفله اني أنا احمد صاحبه لحد ما في مره كنت قاعد معه علي القهوه وقومت دخلت الحمام وهو شاف التليفون لاني كنت سايبه مفتوح بالغلط وللاسف عرف إني أنا السالب إللي هو بيكلمه ورجع التليفون مكانه عادي ومبينش حاجه بس بعدها بيومين اتصل بيا وقالي اني اجي اقعد معه في البيت لان اهله مسافرين وهو مبضون ومش عايز ينزل وروحت فعلاً وعرفت انو كان مدبرلي خزوق 😂 وعرفني وقتها انو عرف كل حاجه واني مش هخرج من الشقه دي غير لما يفتح طيزي بزبه ويجيب في طيزي لبنه وطبعا مع محولاتي الفشله إني أمشي قررت إني استسلم واعمل إللي كان نفسي فيه وفعلاً ناكني يومها وفتحتي وجبهم في طيزي وبعدها سبني انزل وعلي قد ما كنت زعلان لانو خدعني بس كنت طاير من الفرحه لاني اخيرا اتناكت من خالد اللي ياما حلمت اتناك منه وبعدها قاعدنا سنه مع بعض يعتبر بينكني مرتين تلته في الاسبوع ويمكن اكتر لو عرفنا لحد ما في يوم وأحنا في ربعه كليه وفضلي حاجات بسيطه واتخرج كنا متفقين إني اروح ليه البيت ونقضي يوم مع بعض كله نيك وفشخ في طيزي دخلت اخد دش وانظف نفسي كويس ونفس الغلط سيبت تليفوني بره واختي شافت رساله من خالد كان بعتلي فيها انت فين يا لبوتي طيزك وحشتني وزبي نفسه فيها يلا بقي طبعا قرات الرساله وسابت التليفون مكانه وأنا خرجت ولبست وعرفت ماما إني نازل رايح لخالد وروحت واتناكت منه ولحظي الزفت انو جابهم في طيزي ومرضيش استحمي قبل ما انزل وقالي انزل ولبني في طيزك يا متناك 😂 ونزلت وروحت ودخلت البيت لاقيت امي قاعده مع سلمي اختي وبيبصولي بصه غريبه كده طبعا استغربت بس محطتش في دماغي بس لما دخلت الاوضه اغير واخش استحمي سمعتهم بيتكلموا وسمعت أمي بتقولها أنتي متاكده ياسلمي من إللي بتقوليه ده قالت ايوه يا ماما بقولك شوفتها بعيني قالتلها ده لو كلامك طلع صح ده أنا هنيك إللي جابه الخول ده قالتلها اهو عندك جوه يلا ندخل نتاكد قبل ما يدخل الحمام ينظف نفسه قالتلها يلا وطبعا أنا سمعت كده واترعبت ومبقتش عارف اعمل إيه حسيت إني اتشليت في مخي ولحظه لاقيت أمي واختي داخلين عليا وأمي بتسالني بكل هدوء انت كنت فين قولت وأنا مرعوب ما أنا قولتلك يا ماما اني عند خالد قالتلي كنت بتعملوا إيه قولتلها عادي قاعدين قالتلي بنفس الهدوء يعني مكنش بينيكك يا ابن الخول قولتلك إيه إللي بتقولي ده لا طبعا لاقيت اختي بتقولها هو احنا بتساله ليه احنا نتاكد بنفسنا وراحت جريت عليا وركتني علي السرير علي بطني ومسكت أيدي جامد وثبتني في السرير وراحت امي مسكت رجلي وقلعتني البوكسر وفتحت رجلي جامد وفتحت فلقت طيزي وطبعا لقت لبن خالد نازل منها وده لان أنا خرجت من عند خالد علي البيت علي طول وهو كان ساكن جنبي فملحقش ينشف جامد راحت مزعقه وقالتلي امال لبن مين اللي نازل من خرم طيزك ده يا كسمك اه ياخول يابن الخول ايوه هو انت هتجبهم من بره ما انت طالع خول لبوك يا بن المتناكه وراحت جابت خرزانه من اوضتها كانت ديما بتضربني بيها واوقات بتضرب بيها أبويا لما تتخانق معاه وراحت نزلت بيها علي جسمي وطيزي كانت بتضربني بكل قوتها جسمي كله اتملي علامات من الخرزانه وأنا بصوت وبعيط وبقولها أنا اسف اسف ااااه ياماما اسف طبعا بعد شويه ضرب فيا راحت اختي مسكتها من أيدها وقالتلها انتي كده هتموتي يا ماما سبيه قالتلها سبيني اموته الخول المتناك ده قالتلها لا مش ده الحل سبيه بس يدخل الحمام دلوقتي وينظف الزفت اللي في خرم طيزه ده وينام واحنا شوف حل للموضوع ده وفعلاً سبتني وخرجت ومكنتش عارف اعمل ايه كملت عياط وبعدها دخلت استحميت ودخلت علي سرير طبعا امي منعتني خالص عن خالد واي حد من صحابي كنت محبوس في البيت اليوم كله حتي تليفوني متاخد مني لغايت ما خلصت امتحانات واتخرجت طبعا طول الفتره دي كان متحرم عليا اي حاجه وكل حاجه لغايت ما في يوم كنت قاعد في اوضي مش لاقي حاجه اعملها وكان سلمي وامي قاعدين بره واختي مسكت تليفونها وبتقولها هي دي دنيا يا ماما اللي قولتلك عليها قالتلها ايوه بس دي هتوافق علي اخوكي الخول ده قالتلها ما هي متعرفش انو خول قالتلها بس أنتي كنتي قيلالي قبل كده أنها كانت بتحب واحد وكانت بتنام معه سلمي قالتلها أيوه يا ماما وفيها إيه يعني امي قالت هو إيه إللي فيها إيه هتجوزي اخوكي شرموطه ايوه أنا عايزه اجوزه واحده تكون شخصيتها قويه وتتحكم فيه عشان ميرجعش تاني يتناك بس مش لدرجه واحده شرموطه تجيب واحد ينكها علي سريره قالتلها يا ماما دنيا اكتر واحده تنفع احمد اخويا شخصيتها قويه وبتحب الراجل الضعيف إللي يسمع كلامها وميكسرش كلمه ليها تقوله يمين يبقي يمين شمال يبقي شمال وده إللي ينفع احمد الخول ده وبعدين أنا قولتلك أنها قطعت مع صاحبها ده من ساعه ما سابها وبعدين دي ابوها غني جدا ونفسه يفرح بيها لانها بنته الواحيده ولو هي وافقت علي ابنك ابوها هيدلعوا اخر دلع ادعي بس انها توافق عليه ماما قالتلها خلاص ياسلمي أنا موافقه راحت سلمي ردت عليها طيب يا ماما أنا هزمها عندنا بكره واخلي احمد يقعد معاها ويتكلموا وعايزه ادخل اقول لاحمد عليها واوريهاله أشوف رايه قالتها احا راي ايه هو ليه راي المتناك ده إللي هنقول عليه هيعمله مبقاش غير الخولات إللي يتكلموا كمان وفعلا سلمي عزمت صاحبتها دنيا تاني يوم عندنا وقالتلي هي وماما البس حاجه حلوه كده وعشان اول ما اقولك تيجي تدخل تقعد معاها وتتفهموا أنا عايزاه توافق عليك فاهم يا خول أنت قولتلهم فاهم وفعلاً دنيا جت دنيا قاعدت مع سلمي شويه وبعدين امي قالتلي خد العصير ده دخله ليها واقعد معاها اتكلموا وفعلا دخلت بالعصير كانت دنيا لابسه تيشيرت قصير مبين نص بطنها وفوقه جاكت أطول منه بشويه ولابسه جيب فوق الركبه وقاعده حطه رجل علي رجل حطيت العصير علي الترابيزه وسلمت عليها وسلمي عرفتنا علي بعض وقالتلها ثانيه وهرجعلك تاني يا قلبي وفعلا قامت قاعد أنا ودنيا نتكلم شويه علي الدراسه والشغل وكل ده وهي حطه رجل علي رجل ليه وأنا عيني كل شويه تروح علي فخدها ورجليها راحت قيلالي إيه عجباك قولتلها هي إيه هي قالتلي رجلي فسكت راحت ضحكه وقالتلي أنت كمان عجبني بس ده مش كفايه عشان يبقي في بينا ارتباط أنا وافقت اقعد معاك انهارده عشان اقولك علي الحاجات إللي أنا عايزاها في الراجل إللي هتجوزه وأنت تسمعني وتشوف أنت عايز إيه ها تحب تسمع قولتلها اسمع قالتلي أنا بحب الراجل اللي يسمع كلامي ويعمله وان في البيت الكلمه هتبقي كلمتي أنا إللي اقولك تعمل إيه ومتعملش إيه يعني باختصار أنا هبقي الراجل في البيت وأنا هتبقي الست ده طبعا غير انك ملكش حق في انك تسالني بكلم مين ولا خارجه رايحه فين ولا اي حاجه في الكلام ده واهم حاجه سمعان الكلام أنا بحب الراجل إللي معايا يكون بيسمع كلامي ومطيع ومبحبش الصوت العالي عشان كده عمرك وانت بتتكلم معايا صوت يعلي او تتكلم معايا بصيغه امر أنا بعمل إللي علي هوايا وانت تعمل إللي علي هوايا برضو قبل ما ارد راحت قيلالي متردش دلوقتي فكر وأنا هستني منك الرد وراحت قامت مشيت طبعا أنا دنيا كانت عجباني جدا وعجبني شخصيتها القويه هي البنت إللي أنا بحبها بس معني كلمها برضو إني مش هيبقي ليا راي خالص ولا اي لازمه بس مكنش عندي اي اختيار غير أني اوافق عشان اخلص من قرف امي واختي ووافقت وهي قالت لبوها وروحت اتقدمتلها وابوها وافق وقالي متشلش هم اي حاجه خالص كل تكاليف الجواز عليا والبيت اللي هتقعدوا فيه كمان عليا وانت هتيجي تشتغل عندي في الشركه بتاعتي انا معنديش غير دنيا وكل همي انها تبقي مبسوطه وفعلا عملنا الخطوبه وكل حاجه كانت جاهزه في خلال ست شهور وحددنا الفرح وطبعا هي إللي اختارت كل حاجه حتي الفستان إللي كانت لابسه كان ضيق جدا ومبين بزازها كلها طبعا وقفنا نرقص وهي مبطلتش رقص مع صحابها وعمال تهز في بزازها والناس كلها عينها هتطلع علي بزازها وده خلاني ولعت وزبي بقي واقف وجم شويه ناس من صحابي ومنهم خالد قوموني عشان نرقص وعملوا حواليا دايره وبقوا بيبدلوا عليا بالبعابيص اتهريت بعبيص يومها كان كل واحد فيهم يرزعني بعبوص في طيزي بالدور لحد ما جيه دور خالد إللي أنا نفسي كنت مستني بعبوصه جدآ راح لازق فيا في وسط الزحمه وحط ايده علي طيزي ولزق زبه فيا وقالي في ودني الطيز دي وحشتني بس خالص بقت ملك حد تاني بس لازم اوجب معاك وراح رزعني بعبوص رشق في خرمي جامد وقاعد يلعب بيه شويه علي الخرم واللي ساعده علي كده أن البنطلون ضيق وخفيف وطبعا نقط علي نفسي من الهيجان وزبي بقي واقف علي اخره وخلصنا الفرح وروحت أنا ودنيا دخلت غيرت ولبست قميص نوم احمر شفاف فوق الركبه بشويه وتحت كلوت سبعه وبرا نفس اللون وأنا كمان غيرت وقاعدنا ناكل وبعد ما خلصنا جيت انام جنبها علي السرير راحت قالتلي معلش مش متعوده أنام جنب حد قولتله هو إحنا انهارده ليله دخلتنا وكده يعني اكيد مش هنام دلوقتي راحت ضحكه وقالتلي متخافش هريحك بس مش انهارده لاني تعبانه ومليش مزاج بس اوعدك اول ما ابقي جاهزه هريحك أوي يلا قوم دلوقتي نام في اي اوضه تانيه عشان تعبانه وراحت نايمه طبعا أنا كنت مولع خصوصا مع كميه البعبصه إللي خدها في طيزي وكمان بسبب تحسسي خالد علي خرمي فكنت مولع ومش عارف انام روحت خارج وقولت هضرب عشره وخلاص وقلعت وبدات العب في زبي وبرضو مش عارف اجبهم لاقيت نفسي لا ايرادي ايدي بتنزل علي خرم طيزي وبغمض عيني بتخيل نفسي بتناك من خالد وبدات اهيج جامد وصوتي يعلي وبلعب في طيزي جامد لحد ما نزلتهم .
الجزء الثاني.
لتحميل الفيدوهات والحصول على الحصريات انضم لنا على التليجرام مجانا
(من هنا)
روح للصفحة التالية من نهاية الصفحة عشان تكمل قراءة













